پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ز

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه مسئولان، تحقق شعار سال را به معنای واقعی کلمه در دستور کار قرار دهند، گفت: مسئولان بدانند که تنها راه عبور از مشکلات معیشتی و اقتصادی، رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود در مصلای این شهر با تسلیت ارتحال عالم مجاهد آیت الله ری‌شهری، اظهار داشت: این عالم بزرگ در طول حیات پر برکت خود خدمات ارزشمندی را در عرصه‌های گوناگون علمی، اخلاقی، معنوی، سیاسی و انقلابی انجام داد و مورد اعتماد امامین انقلاب بود.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه بصیرت این شخصیت والامقام در شناخت فتنه‌ها، مقابله قاطع و بدون تعارف با فتنه‌گران از او شخصیتی کم‌نظیر پدید آورده بود، گفت: هیچگاه زحمات و خدمات ارزشمند آیت الله‌ ری‌شهری در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام و ولایت و رهبری فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه با تبریک آغاز سال جدید، گفت: نوروز سال جاری را به دلیل شروع قرن جدید و تقارن با میلاد حضرت ولی عصر(عج) و آمیختگی با معنویت ماه شعبان به فال نیک می‌گیریم.

حجت الاسلام قاسمی، با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال جدید و نقش آن بر غلبه بر مشکلات و بالابردن عزت و اقتدار نظام اسلامی در جهان، یادآور شد: امسال مقام معظم رهبری با نگاهی عالمانه و حکیمانه در پیام نوروزی خود، با تمرکز بر مشکل اصلی کشور و مردم، شعار سال ۱۴۰۱ را با هدف رفع مشکلات تعیین و اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تلخ‌ترین اتفاق سال گذشته را وجود مشکلات معیشتی مردم عنوان کردند، گفت : رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود بر رفع مشکلات معیشتی مردم، گرانی‌ها و تورم تاکید داشتند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه مسئولان، تحقق شعار سال جدید را به معنای واقعی کلمه در دستور کار قرار دهند، تاکید کرد: مسئولان بدانند که تنها راه عبور از مشکلات معیشتی و اقتصادی، رونق تولیدملی و ایجاد اشتغال است.

حجت الاسلام قاسمی، افزود: گرچه شعارها در سال‌های گذشته تا حدودی کار ساز بوده و بعضا گره‌هایی را گشوده، اما در مواردی هم این شعارها، به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفت و به همین دلیل، مشکلات اقتصادی استمرار یافته است.

وی عنوان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری برای روی زمین نماندن شعار امسال، لازم است که دولت با رویکرد انقلابی و جهادی بار اصلی پیاده سازی این شعار را با همراهی مردم به دوش بکشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha