پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلام نگاه ویژه ای به صنعت و اقتصاد کشور دارند، زیرا اقتصاد قوی و پویا یکی از عناصر قدرت ملی هر کشوری در جهان کنونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در جمع مسئولان و مدیران ادارات شهرستان بانه که به مناسبت سال جدید و برنامه های پیش رو برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مردم و جامعه و مهمتر از آن رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی باید از برنامه های اصلی و اولویت های دولت و مدیران باشد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهند دغدغه معظم له برای رفع مشکلات اقتصادی و صنعتی کشور است.

امام جمعه بانه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلام نگاه ویژه ای به صنعت و اقتصاد کشور دارند، زیرا اقتصاد قوی و پویا یکی از عناصر قدرت ملی هر کشوری در جهان کنونی است.

ماموستا خدایی بیان کرد: امروز برای محقق شدن منویات رهبری و استمرار قدرت و اقتدار ایران اسلامی نیازمند استفاده از داشته ها و ظرفیت های داخلی هستیم؛ خوشبختانه ایران بسیار غنی و ثروتمند است و برای توسعه نیازمند هیچ کشوری نیستم که این برکات خداوند متعال است.

امام جمعه بانه در ادامه با اشاره به اینکه مشکل بیکاری از مهمترین مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان کردستان است، خاطرنشان کرد: همه امیدواریم که دولت سیزدهم که دولتی برآمده از دل جامعه است بتواند با برنامه ریزی دقیق و نیز استفاده درست از ظرفیت ها، نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.

ماموستا خدایی اظهار کرد: بسترهای توسعه در کشور به ویژه در استان مرزی کردستان به خوبی مهیاست و تنها نیازمند عزم و روحیه جهادی مسئولان هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha