سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 1016099
۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تسلیت مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پی در گذشت روحانی جهادگر فرهنگی، حجت الاسلام محسن شیروانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی درگذشت، حجت الاسلام محسن شیروانی از طلاب جهادگر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام محسن شیروانی، جهادگر عرصه فرهنگی و تربیتی نسل جوان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ»

عَنِ النَّبِی(صلی الله علیه و آله و سلم):

مَنْ مَاتَ عَلَی حُبِّ آلِ مُحَمَّدٍ مَاتَ شَهِیداً.

عروج ملکوتی سرباز با وفای حضرت حجت(ارواحناه فداء)، حجت الاسلام آقای محسن شیروانی، طلبه ی فاضل، مخلص، بی ادعا و مرد میدانهای دفاع از مکتب انسان ساز اهل بیت(علیهم السلام) و تابع محض امامین انقلاب، در آستانه ماه بهار قرآن، ما را در غمی باورنکردنی فرو برد و حوزه علمیه کرمانشاه هم از وجود چنین چهره ارزشمند جهادی و تربیتی در میان نسل نوجوان و جوان محروم شد.

خدمات جهادی ارزنده آن عزیز سفر کرده در عرصه های مختلف به ویژه در تعظیم شعائردینی، برپایی مجالس میلاد و شهادت آل الله(علیهم السلام)، خصوصا محافل روضۀ محرم و صفر، تشویق و هدایت جوانان مستعد مسجدی به سرباز خانه حضرت حجت(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین، حضور جهادی در بیمارستانها در مبارزه با کرونا، همچنین داشتن روحیه و غیرت دینی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، همیشه در یادها ماندگار است.

گرچه با رفتنش دلسوزان جبهه انقلاب اسلامی را داغدار کرد، سالیان مدیدی طول می کشد که جای این یَل میدانهای دفاع از حریم ولایت پُر شود. اما به فضل الهی تربیت یافتگان اخلاق حوزوی او نخواهند گذاشت پرچمی که او بلند نمود، هرگز بر زمین نخواهد بماند.

هجرت دردناک این روحانی جهادی را به محضر امام عصر(ارواحنافداه) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت، هیئتهای مذهبی و روحانیون جهادی، تسلیت و از خداوند متعال برای روح پُر فتوحش که اکنون سر سفره ارباب غریبش میهمان است، طلب غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.

«وَ سَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا... »

صادق ایرانی

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول US ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 1
    به نظرما دیگه ازایشان پیدا نمیشه خدارحمتشون کنه
  • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    یا علی
  • براتی طلبه IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    چه خوب است که در دادن پیام تسلیت فرقی بین مرحومین قائل نشویم. چرا جناب ایرانی برای سایر روحانیونی که دراین دو سال با کرونا به رحمت خدا رفتند پیام تسلیت نداد؟!
  • کاظمی فر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    چرا بنری را در درب ورودی مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برای تبریک حلول ماه مبارک رمضان نصب نمی کنید؟