دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه میانه گفت: مهمترین وظیفه امروز مسئولان، مدارا با مردم و حرکت در مسیر جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه، امروز در دیدار با جمعی از مسئولان سپاه و روسای ادارات شهرستان میانه اظهار داشت: مهمترین وظیفه امروز مسئولان، مدارا با مردم و حرکت در مسیر جهاد تبیین است.

وی با اشاره به تلاش‌ بی وقفه دشمن در مایوس کردن مردم از نظام و انقلاب، خاطر نشان کرد: دشمن به صورت کاملا کارشناسی و زیرکانه فضا را به گونه‌ای ترسیم می‌کند که گویی هیچ حرکتی در راستای منافع مردم در کشور انجام نمی‌شود، در حالی که علی‌رغم برخی سوء مدیریت‌های گذشته و کارشکنی‌های صورت گرفته، خدمت‌رسانی به مردم با حرکتی بسیار پرشتاب در جریان است.

امام جمعه میانه، جهاد تبیین را یک ضرورت برای آگاه سازی مردم از خدمات انجام شده و در حال انجام دانست و تاکید کرد: در کنار این تبیین، لازم است که انجام امورات مردم و خدمات رسانی به آنان در جهت رفع نیازمندی‌ها و حل مشکلات، تسریع یافته و راه برای اشتغال‌زایی، تولید مردم پایه و بنگاه‌های کوچک و بزرگ، هموارتر گردد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، آن را ماهی بسیار پرخیر و برکت و وسیله‌ای برای جلب معنویات و آمرزش الهی عنوان و بر انس با قرآن، ادای دیون مالی و الهی تاکید کرد و افزود: کسب سرمایه حلال یک ارزش و نوعی جهاد است، اما لازم است فقرا در جامعه فراموش نشوند، چرا که وجود فقر با وجود واجباتی همچون خمس و زکات، زینده جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام محمدی در پایان از خدمات و تلاش‌های سپاه و برخی نهادها و ادارات در امنیت آفرینی، کمک‌های مومنانه، رفع محرومیت‌ها و مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha