جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
نشست اعضای اصلی ماده 20 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد خوزستان

نشست اعضای اصلی ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد خوزستان، باحضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست اعضای اصلی ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ستاد خوزستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد.

در این نشست، سرهنگ شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت تحقق مصوبات جلسه گذشته و همکاری دستگاه ها پرداخت و به بیان موضوع این نشست مبنی بر ماه مبارک رمضان پرداخت.

همچنین حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه ها نیز به بیان اقدامات، پیشنهادها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در حاشیه نشست، سرهنگ شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه باهدف حفظ شؤنات ماه مبارک رمضان برگزار شد که ان شاء الله بتوان در سطح خوزستان استانی سرآمد در ماه مهمانی خداوند داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در نشست اعضای اصلی ماده ۲۰ به این جهت که برخی بخواهند در تقابل با حکم خداوند متعال روزه خواری یا ناهنجاری ایجاد کنند، تصمیم گیری شد و ان شاء الله بتوان با اجرایی کردن مصوبات و مأموریت برخی از دستگاه ها بخشی از اشکالات را برطرف کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تأکید کرد: همه دستگاه ها ملزم هستند نسبت به فضای عمومی شهر و ادارات خود درخصوص ماه مبارک رمضان پیام هایی را داشته باشند. مجموعه شهرداری فضای مناسب با این ماه مبارک ایجاد کند و مردم شاهد فرا رسیدن این ماه باشند.

شهریاری خاطرنشان کرد: ۳۳ دستگاه درخصوص ماه مبارک و حفظ شؤونات مأموریت دارند که بنا شد این مأموریت ها ابلاغ و اجرایی شوند تا بتوان ناهنجاری ها را کاهش داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha