دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
س

حوزه / نخستین نشست اساتید تفسیر قرآن کریم کاشان با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان نخستین نشست اساتید تفسیر قرآن کریم کاشان، عصر یک شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با سخنرانی نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این نشست با بیان اینکه انس با قرآن انسان را به کمال می رساند، اظهار کرد: کسانی که انس با قرآن پیدا می کنند باطن آنان قرآنی می شود.

امام جمعه کاشان، به آثار آیت الله مصباح(ره) با استفاده از معارف قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: این عالم بزرگ توانسته با استفاده از معارف قرآنی یک مجموعه کامل ۹ جلدی بسیار غنی را شامل انسان در قرآن، خداشناسی در قرآن، کیهان شناسی در قرآن، جامعه و تاریخ در قرآن، راه شناسی، راهنما شناسی در قرآن، معاد در قرآن و حقوق و سیاست در قرآن را به رشته تحریر در آورد.

حجت الاسلام و المسلیمن حسینی در پایان، کاشان را معدن علمای تفسیر قرآن دانست و عنوان کرد: تفاسیر ملا محسن فیض کاشانی، صافی و تفسیر حاج محسن قرآئتی از تفاسیر کاربردی می باشند.

گفتنی است، به مناسبت ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ نشست اساتید تفسیر قرآن کریم کاشان در حسینیه علی اکبر(ع) جنب دفتر امام جمعه کاشان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    بنظرم شايسته است اساتيدتفسيرقران درمساجد كاشان براي مخاطبان دراين ماه بافضيلت جلسات قران همراه باتفسيرداشته باشند