شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام اسماعیلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، روحانیت در صحنه خدمت را خار چشم و استخوان در گلوی مستکبرین عالم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، امروز در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و مردم بوشهر، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر به هتک حرمت حرم رضوی و به شهادت رسیدن دو روحانی در این حادثه توسط عوامل وهابیت و صهیونیسم، گفت: شهادت گل خوش بو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند از میان انسان ها به آن نمی رسد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار کرد: استکبار جهانی بداند که لباس روحانیت، هم لباس علم است و هم لباس خدمت و شهادت . اگر فکر می کنید که با این عملیات ها روحانیت بترسد و صحنه را خالی کند ما اعلام می کنیم که ما را از چیزی می ترسانید که افتخار ما و سربلندی و سرافرازی ماست.

وی با اشاره اینکه این نسل روحانیت میراث دار بزرگ شهید اول و شهید ثانی، شهیدان مطهری، مفتح، برونسی، رئیسعلی دلواری و اصلانی ها و دارایی هاست، گفت: ما عمری این شعار الهی و آسمانی و کربلایی را سر دادیم و باز این شعار را با بانگ بلند اعلام می کنیم و می گوئیم حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: دشمن نادان و دشمن احمق بداند که این شهادت نشان داد که روحانیت مردمی و روحانیت جهادی که لباسش لباس علم و خدمت است همان روحانیت اصیل است که دشمن همیشه از آن ترسیده است .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، روحانیت در صحنه خدمت را خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبرین عالم دانست و بیان داشت: روحانیت مبارز همواره در تمام اعصار پرچم دار مبارزه با استکبار بوده است . روحانیت خدوم و کسی که لباس خدمت را در کنار لباس علم بر تن کرده است؛ روحانیت جهادی الگوی جوانان است و دشمن از این روحانیت می ترسد.

وی افزود: حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدا نشان داد که روحانیت از مردم و با مردم است و خط بطلانی کشید بر تبلیغات دشمن که می گفت روحانیت دیگر جایی در میان مردم ندارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر مسئله وحدت در بین مسلمانان، گفت: وحدت، راه حقانیت اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) و پیغمبر عظیم الشأن(ص) بود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: سلام و درود خدا بر شهید سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که گردان های فاطمیون، زینبیون و حشد الشعبی تشکیل داد و در کشورهای مختلف شبکه ای نورانی و با برکت مقاوت را ایجاد کرد و این پیوند به وجود آورد.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی را با همکاری بعضی از این کشورهای مرتجع منطقه که می خواستند دل آمریکا و صهیونیست را به دست آوردند و روابط با صهیونیست ها را عادی سازی کنند، ترور کردند.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، ولی مکتب حاج قاسم روز به روز زنده تر است و در همه جای دنیا یاران خودش را دارد.

وی با هشدار به کشورهای منطقه که با اسرائیل در حال رابطه هستند و علیه جمهوری اسلامی دسیسه می کنند، گفت: جمهوری اسلامی لانه جاسوسی اسرائیل در اربیل را در هم کوبید شما که عددی نیستید و اگر بخواهید این راه را ادامه دهید و با اسرائیل زد و بند داشته باشید و پایگاه درست کنید بدانید که دنیای شما بر باد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha