پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
میهن دوست

حوزه/سرتیپ میهن دوست گفت: روز ارتش یادآور رشادت بزرگمردانی است که برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست، صبح امروز در مراسم رژه ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش در مقابل گلستان شهدای اصفهان، روز ارتش را یادآور حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و رشادت‌های بزرگ‌مردانی دانست که با اقتدار جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: باید امروز از شهدای معزز، جانبازان، آزادگان و خانواده آن‌ها یاد کرد، کسانی که در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، با از خودگذشتگی و فداکاری و جانفشانی برای میهن افتخار آفریدند.

وی تاکید کرد: امروز استقلال و شکوه ایران اسلامی به مدد خون شهدای معظم، رشادت جانبازان، ایثارگران و همراهی خانواده آن‌ها رقم خورده است.

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در پایان، روز ارتش را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شهید پرور استان اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای تأمین، استاندار و فرمانده قرارگاه سیدالشهدا سپاه پاسداران، فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولان استانی و هم‌رزمانش تبریک گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha