دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آزمون خواهران

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: سبک زندگی اسلامی مهمترین عامل در رشد معنوی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانم عینی، در نشست اخلاقی سبک زندگی اسلامی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س)نورآباد با اشاره به اینکه مبلغان باید همه تلاش خود را برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه بکار گیرند،، اظهار کرد: ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه موجب استحکام بنیان خانواده و عاملی مهم در رشد معنوی جامعه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نورآباد با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ضامن سلامت روحی و معنوی افراد است، خاطر نشان کرد: با اشاعه و تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی می توان از گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه پیشگیری کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی مولفه ای مهم در رشد و بالندگی دینی فرهنگی جامعه محسوب می شود، گفت: اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه راهکاری موثر برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

عینی در پایان بر همت جهادی و تبلیغ مستمر بانوان مبلغه برای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: مبلغان باید از هر فرصتی در منابر خود برای تبلیغ و اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha