یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق تأکید کرد: برای خروج از وضعیت بن بست سیاسی، تصمیم حکیمانه، گفتگو و مذاکره است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق تأکید کرد: برای خروج از وضعیت بن بست سیاسی و رسیدن به راه حلی که مورد رضایت همگی باشد، تصمیم حکیمانه، گفتگو و مذاکره است.

ایشان در دیدار با حیدر العبادی نخست وزیر اسبق عراق، بیان داشت: ملت عراق منتظر دستیابی به راه حل خروج از بحران و تشکیل دولتی قدرتمند هستند که بتواند کشوری قوی و مستقل بسازد؛ چراکه در عراق امکانات بسیار زیادی وجود دارد که می تواند عراق را در صف کشور های پیشرفته قرار دهد.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: ملت عراق در تمای صفات و ویژگی ها متمایز هستند که به احتمال در بسیاری از کشور ها یافت نمی شود، لذا ما باید برای توجه به آن و فراهم آوردن نیاز های زندگی عزّتمند برای آنها، تلاش بیشتری داشته باشیم.

این عالم عراقی خواستار شد که از طریق برنامه ریزی علمی و تأسیس مراکز مطالعات ویژه که مأموریت آن ایجاد راه حل و درمان برای مشکلات جامعه است، به وضعیت عمومی کشور توجه شود.

از سوی دیگر حیدر العبادی از آیت الله مدرسی قدردانی کرده و گفت: دیدگاه ها و توصیه های معظم له برای خروج از بحران های کشور، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha