شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: استکبار با استقرار صهیونیست ها در قلب جهان اسلام و در همسایگی قدس شریف عملاً بذر نفاق، توطئه و فتنه را کاشت به امید آن که هرگز وحدت در بین مسلمین به صورت واقعی محقق نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، عصر سه شنبه در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: امروز باید گفت که قدس خط قرمز جهان اسلام و جهان کفر است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بیش از ۷ دهه از اشغال اولین قبله گاه مسلمین جهان به دست صهیونیست ها می گذرد و متاسفانه در این مدت کشورهای اسلامی آن گونه که باشد به وظیفه دینی، شرعی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف عمل نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست مطرود جهانیان هستند، تاکید کرد: بعد از پایان یافتن جنگ جهانی دوم کشورهای اروپایی به دنبال راهکاری بودند که قوم یهود را از سرزمین های خود دور کنند که در این میان بهترین مکان برای اسکان این قوم عصیانگار را فلسطین امروز دانستند.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: از سوی دیگر استکبار با استقرار صهیونیست ها در قلب جهان اسلام و در همسایگی قدس شریف عملاً بذر نفاق، توطئه و فتنه را کاشت به امید اینکه هرگز وحدت در بین مسلمین به صورت واقعی محقق نشود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمنان اسلام در پیاده کردن نقشه خود تاکنون موفقیت هایی داشته اند البته بخش زیادی از این موفقیت ها حاصل و معلول بی خردی و بی مبالاتی برخی از سران کشورهای اسلامی ـ عربی در بحث عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی مصادف با مطرح شدن دوباره مسأله فلسطین و قدس شریف شد، عنوان کرد: امام راحل با درایت و علمی که خداوند متعال به ایشان داده بود، آخرین هفته از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که این کار امام خمینی (ره) برای زنده نگه داشتن نام و یاد فلسطین و قدس شریف و نیز ایجاد وحدت بیشتر در بین برادران دینی در این قضیه بود.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: بی گمان امسال شاهد حضور تمام ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمین در روز قدس خواهیم بود، روزی که برای دنیای اسلام از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha