پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
.

حوزه / امام جمعه کاشان با تاکید بر حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور پر شور اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و ورزشکاران باید متفاوت تر از سال های قبل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، شامگاه سه شنبه در دیدار جمعی از نخبگان، شعرا، ورزشکاران، فعالان فرهنگی، مداحان، مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی در مصلای بقیه الاعظم (عج) کاشان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۳ سال گذشته حرکتش را حتی یک ثانیه هم متوقف نکرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه به لطف خدا قطار انقلاب اسلامی به سمت ظهور حضرت مهدی (عج) در حال پیشروی است، یاد آور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری حرکت انقلاب گرچه در بعضی از مقاطع کند شده، ولی به تقدیر الهی به همت امامین انقلاب و همراهی مردم و مسئولان متوقف نشده است.

وی بر لزوم همت بیشتر نخبگان و مسئولان در پیشیرد اهداف انقلاب اسلامی ایران تاکید و گفت: برای گسترش پیام های انقلاب اسلامی در جهان براساس بیانیه گام دوم، باید پشت سر رهبر معظم انقلاب به سمت قله ظهور حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب در ادارات تاکید کرد و گفت: باید غیرت دینی در جامعه بیش از پیش افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست که بگوید توان کنترل حجاب در زیر مجموعه اداره ام را ندارم.

امام جمعه کاشان با تاکید بر حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور پر شور اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و ورزشکاران باید متفاوت تر از سال های قبل باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با تاکید بر کاهش هزینه های برگزاری مراسم ها، ابراز داشت: مسئولان سعی کنند، هزینه برگزاری مراسم ها را برای مردم و خیرین زیاد نکنند.

وی، در پایان به سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به استان اصفهان و منطقه کاشان در آینده بسیار نزدیک اشاره کرد .

در ابتدای این دیدار تعدادی از مسئولان ادارات با ارائه گزارشی از فعالیت ها، به ظرفیت های دینی، ورزشی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، کارگری و... منطقه کاشان اشاره کردند.

در پایان پس از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی، همگی در ضیافت افطاری شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha