چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تصاویر/ هیئت هفتگی علمای ارومیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، گفت: در طول تاریخ همیشه عده‌ای بودند که حاضر شدند از همه چیز خود بگذرند، اما اجازه ندادند ضربه ای به دین وارد شود و نمونه آن‌ها را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که مادران شهدا با غیرت دینی فرزندان خود را فدای دین و انقلاب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمدی، عصر چهارشنبه در مراسم هیئت هفتگی روحانیون ارومیه که به مناسبت گرامیداشت سیزدهمین سالروز وفات حجت الاسلام منصور براعتی در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، با بیان این که پیامبر اکرم (ص) افرادی که بدون دیدن اهل بیت(ع) ایمان می آورند را برادران خود معرفی می‌کند، اظهار داشت: اگر در سایه عمل صالح ایمان خودمان را حفظ کنیم شامل دعای خیر امام زمان (عج) قرار می‌گیریم و به مقامی دست می یابیم که در ردیف برادر رسول مکرم اسلام (ص) قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: رسیدن به درجه ایمان ممکن نمی شود مگر این که مورد امتحان قرار گیریم و بر اساس روایات حفظ ایمان و بنده واقعی خداوند بودن کار آسانی نیست و از خصوصیات آخرالزمان این است که افراد به راحتی ایمان خود را از دست می دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، افزود: در طول تاریخ همیشه عده‌ای بودند که حاضر شدند از همه چیز خود بگذرند، اما اجازه ندادند ضربه ای به دین وارد شود و نمونه آن‌ها را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم که مادران شهدا با غیرت دینی فرزندان خود را فدای دین و انقلاب کردند.

حجت الاسلام محمدی گفت: نعمت انقلاب اسلامی را قدر بدانیم و برای بقای آن تلاش کنیم و قدردان والدین باشیم که ما را مومن و شیعه تربیت کردند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha