پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
سردار شریف

حوزه/ رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دلباختگان رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز پایگاه اربیل ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار رمضان شریف، روز جمعه در سخنرانی روز قدس رشت اظهار داشت: شاهد بودید بعد از موشک باران پایگاه صهیونیست ها در اربیل که پایگاهی برای شیطنت علیه کشور عزیز ما بود، حتی آمریکایی‌ها از ترس اعلام کردند که ما هیچ کاری به این پایگاه نداریم، زیرا آنان می دانند توانمندی که برای مقابله با آنها وجود دارد یک توانمندی قدردتمند، مصمم و با انگیزه است.

وی اظهار کرد: پیام موشک باران پایگاه اربیل بیان کننده اراده جمهوری اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی بود و یک پیام نهفته داشت که هر کسی که با صهیونیست ها دلباختگی داشته باشد سرنوشت او مانند پایگاه اربیل خواهد بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه صهیونیست ها الان جرات و جسارت پوشالی خود را از دست داده اند، گفت: آنها می ترسند که مبادا یکی از فلسطینی ها کشته نشوند، زیرا می دانند اگر یک نفر از فلسطینی ها به شهادت برسند مقدمه انتفاضه ای دیگر است و این دستاورد مردم شجاع فلسطین است.

به گفته سردار شریف، نامگذاری قدس و نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب امروز جبهه ای متحد را علیه صهیونیست رقم زده است. صهیونیست ها امروز دست شان برسد در هر گوشه از سرزمین های اسلامی شیطنت می کنند، دانشمندان هسته ای ایران اسلامی را ترور می کنند و انسانهای شاخص را در سرزمین های اسلامی هدف قرار می دهند تا پایه های حکومت و نظام اسلامی را سست کنند.

وی ادامه داد: تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که توسط فرزندان برومندش اجرایی می شود با اشراف به میدان عمل صورت می گیرد و مطمین باشید راهی که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پیش روی رزمندگان جبهه مقاومت گذاشته است امروز ثمرداده است.

سردار شریف با بیان اینکه ائتلاف سعودی در آستانه هشتمین سالگرد تهاجم وحشیانه به یمن شکست خورد، افزود: شما امروز دیدید مردم قهرمان یمن چه راهپیمایی در حمایت از فلسطین انجام دادند. این یعنی پیروزی جبهه مقاومت و پیروزی تفکر انقلاب اسلامی که نشان از نفوذ معنوی و گسترده عمق یافته گفتمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جهان قضاوت خواهد کرد که داعش در سرزمین های مسلمانان چه جنایت هایی کرد و مدافعان حرم چه از خود گذشتگی هایی کردند

به گفته او، اسماعیل هنیه سه بار تکرار کرد و گفت قاسم سلیمانی شهید قدس است. امروز هزاران جوان کشور قاسم سلیمانی را الگوی خود می دانند و این الگو می‌تواند نقطه امیدی برای برداشتن همه موانع از پیش پای مردم ما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha