دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور، با انتقاد از نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های عمرانی در این شهرستان، گفت: قرار بود و وعده داده بودید که بسیاری از پروژه‌های عمرانی که موجب آسایش و راحتی مردم می شوند، به مناسبت سالروز سوم خرداد به بهره‌برداری رسند، اما تا کنون این وعده عملی نشده و این مسأله زیبنده خرمشهر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر، در حاشیه برگزاری نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران، با انتقاد از نیمه‌تمام ماندن پروژه‌های عمرانی در این شهرستان، گفت: قرار بود و وعده داده بودید که بسیاری از پروژه‌های عمرانی که موجب آسایش و راحتی مردم می شوند، به مناسبت سالروز سوم خرداد به بهره‌برداری رسند، اما تا کنون این وعده عملی نشده و این مسأله زیبنده خرمشهر نیست.

وی اظهارکرد: طبق وعده‌های داده شده در سال گذشته قرار بود برخی از پروژه‌ها در شهرستان خرمشهر به مناسبت سالروز سوم خرداد به بهره‌برداری برسند اما تاکنون تکمیل نشده و این امر زیبنده مسئولان نیست و شاید به خاطر نقدینگی یا دلایل دیگر باشد که باید تدبیری برای آن اتخاذ کرد.

حجت‌الاسلام عادل پور، با تأکید بر اینکه مسئولان باید توجه بیشتری به مشکلات شهرستان داشته باشند، اضافه کرد: مشکلات خرمشهر در بحث اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری بسیار گستره است که این امر حق خرمشهر نیست.

وی، تصریح کرد: مردم خرمشهر پس از ۴۰ سال از آزادسازی این شهر انتظار دارند که مسئولان مملکت نگاه ملی به این زندگی آن‌ها داشته باشند و کارهای عمرانی باید در خرمشهر ادامه پیدا کند.

امام جمعه خرمشهر، در پایان اظهارداشت: خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و مردم آن بعد از جنگ در شهرستان حاضر شدند و مقابل مشکلات و سختی‌های پس از جنگ تحمیلی ایستادگی کردند، امروز هم بعد از گذشت چهل سال از آزادسازی خرمشهر مسئولان نظام و استان باید بیش از این‌ها به فکر مردم و در تلاش برای حل مشکلات شهر باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha