جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تصاویر/ یادواره شهدا مدرسه علمیه الهادی

حوزه/ یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی (ع) قم از برگزاری این یادواره با حضور طلاب، فضلا و عموم مردم خبر داد.

حجت الاسلام امینی، معاون تبلیغی و فرهنگی مدرسه علمیه الهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به برگزاری یادواره شهدای این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: مراسم یادواره شهدای مدرسه الهادی از سوی بسیج و طلاب این مدرسه علمیه برگزار می شود.

وی افزود: همان طوری که مقام معظم رهبری و بزرگان بیان کردند، یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و پاسداشت خون این شهدا یکی از فعالیت هایی است که می تواند رنگ و بوی معنوی به جامعه اسلامی بدهد و در مسائل معنوی و فرهنگی بسایر مؤثر باشد.

معاون تبلیغی و فرهنگی مدرسه علمیه الهادی در ادامه با بیان اینکه این مدرسه علمیه در طرح علمی-تربیتی پیشگام است، ابراز داشت: در این مدرسه علمیه، طرح هدایت علمی-تربیتی به عنوان پیشانی این مدرسه انجام می شود و برگزاری مراسماتی همچون یادواره شهدا، می تواند کمک شایانی در پیشبرد این طرح داشته باشد.

حجت الاسلام امینی در رابطه با تاسیس این مدرسه علمیه بیان داشت: مدرسه علمیه الهادی قم از سوی مرحوم آیت الله مشکینی تأسیس شد و از افتخارات این مدرسه این است که آیت الله مشکینی(ره) از علمای انقلابی و امام جمعه ای بودند که بسیار نسبت به انقلاب اسلامی انجام وظیفه می کردند و ما از این نظر خوشحالیم که در این مدرسه مشغول به فعالیت هستیم.

معاون تبلیغی و فرهنگی مدرسه علمیه الهادی در پایان به شهدای این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: این مدرسه علمیه بیش از 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است که در دفاع مقدس و حتی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشته اند و این از افتخارات مدرسه الهادی(ع) است و امیدواریم که بتوانیم نقش مؤثری در جامعه اسلامی و مخصوصا در شهر مقدس قم ایفا نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha