شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ امام جمعه سابق خرم آباد در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) در محل مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج گفت: رئیس جمهور در طرح اصلاح اقتصادی از آبروی خود مایه گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد: هر روز که از جمهوری اسلامی می گذرد نام و راه و عظمت امام برای دنیا و مردم ایران بیشتر آشکار می شود امام خورشید درخشانی است که بر این آسمان پهناور می تابد سخنان امام به مانند در گرانبها در عمق جان همه تاثیر گذار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از راههای حقانیت پیامبران معجزه بوده و پیامبران برای ارشاد مردم ادعای معجزه داشتند گفت: از جمله ناقه حضرت صالح و عصای حضرت موسی و همچنین قرآن که معجزه کلامی پیامبر اسلام بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: هدف از معجزه برای هدایت مردم به کمال بود تا مردم از زیر ستم و ظلم و بندگی طاغوتیان نجات پیدا کنند در عصر حاضر معجزه امام بزرگوار انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه سابق خرم آباد با بیان اینکه کاری که امام انجام داد قابل مقایسه با اقدامات علما و مراجع گذشته نبوده است.

وی گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کارهای بزرگی انجام دادند اما امام کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست امام با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: امام مکتب اهل بیت را در دنیا معرفی کرد امروز در کشوری نیست که مکتب اهل بیت زنده نباشد یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است.

وی گفت: رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد رژیمی که ژاندارم منطقه بود امام شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام به مردم ایران رشد داد در هیچ دوره ای چنین مردم رشد پیدا نکردند امروز ملت ایران بزرگ و رشید شده رشد علمی امروز ایران در جهان بی نظیر است.

امام جمعه سابق خرم آباد افزود: کجای دنیا در شرایطی که کشور در گرانی و تحریم به سر می‌برد اصلاحات اقتصادی شروع می شود آیت الله رئیسی با همه وجود پای کار آمد و آبروی خود را به میدان گذاشت اما عده ای جیغ می کشند مگر نه اینکه خودشان بودند که می گفتند اقتصاد نیاز به اصلاح دارد، هر چند ضعفهایی وجود دارد اما نباید انصاف را زیر پا بگذارند.

وی در ادامه گفت: امام تحول ایجاد کرد جوانان را از کاباره ها به میدان جنگ و جنگ آورد به طوری که در جبهه برای شهادت گریه می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: همین آمریکا از ملت ما حق توحش می گرفت و مردم ایران را به باغ وحش تشبیه می کرد که باید برای اداره آن حق توحش بگیرند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که برای مذاکره با آمریکا نقل در دهان می گذارند گفت: راه نجات کشور مذاکره با آمریکا نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    پیروزی انقلاب گرچه غیرمنتظره بود اما سیاست رهبران انقلاب عامل اصلی بود و درواقع معجزه ای در کار نیست. انقلاب در گذر زمان بدلیل افزایش اقتدار افراطگرایان، مسیر متضاد با ابتدای پیروزی طی میکند و موجب نگرانی اکثریت کسانی شده که بخاطر خدا انقلاب کرده و عقده پول و پست نداشته اند.