چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: نسل امروز باید با شخصیت جامع امام خمینی (ره) به صورت کامل و درست آشنا شود، زیرا سیره و منش ایشان می تواند چراغ راه جوانان و آینده سازان انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مریوان برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی که امام راحل به وجود آورد، انقلابی بود که محور آن مردم اند.

امام جمعه مریوان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از روی بصیرت، موقعیت شناسی و اعتقاد ملت ایران به وقوع پیوست و هدف از این رویداد سیاسی ـ اعتقادی بزرگ زنده کردن دوباره شعائر اسلامی بود.

ماموستا شیرزادی اظهار کرد: تشکیل یک حکومت مستقل و دینی در منطقه باعث شد که نقشه ها و برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت استکبار در منطقه و جهان با نوعی تنش روبرو شود.

وی اضافه کرد: آغاز جنگ تحمیلی و تحریم های همه جانبه نوعی واکنش غربی ها و اروپایی به انقلاب اسلامی بود، آنها می خواستند که با اقدامات خود قطار انقلاب را از ریل خارج کنند. از سوی دیگر ترس انتقال مفاهیم آزادیخواهی انقلاب اسلامی برای دشمنان و مستکبران به یک کابوس تبدیل شده بود و البته این کابوس حقیقت داشت، زیرا شخصیت منحصربفرد امام خمینی (ره) زمینه وحدت در بین مسلمین را رقم می زد.

ماموستا شیرزادی افزود: امام راحل جدای از اینکه یک شخصیت و عالم برجسته دینی بود در بحث مدیریت و رهبری انقلاب نیز بسیار کارآمد و حکیمانه عمل می کردند به نوعی که در شرایط هشت ساله جنگ تحمیلی اجازه ندادند که ملت ایران از نظر اقتصادی و معیشتی در تنگنا باشند.

امام جمعه مریوان در پایان خاطرنشان کرد: نسل امروز باید با شخصیت جامع امام خمینی (ره) به صورت کامل و درست آشنا شود، زیرا سیره و منش ایشان می تواند چراغ راه جوانان و آینده سازان انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha