چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ع

حوزه / کارشناس مذهبی گفت: پایان مسیر دلدادگی به امام رضا(ع)، رسیدن به محمد و آل محمد(ص) و ایستگاه ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی، در چهارمین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری "آه و آهو" در همایش «انتظار و امام رضا(ع) به سوی ظهور» با اشاره به اینکه هدایت امام رضا(ع) برای همه زمان‌ها و تمام مردم جهان است، اظهار داشت: صفت رضا دارای قدرت جذب برای همه است و به فرمایش امام جواد(ع)، رضا به معنی راضی بودن دوست و دشمن از آن امام(ع) است.

کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه پایان مسیر دلدادگی به امام رضا(ع)، رسیدن به محمد(ص) و آل محمد(ص) و ایستگاه ظهور است، گفت: امام یعنی کسی که برای انسان در زندگی تعیین مسیر و هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه بنا بر آیات قرآن با دو امام در جامعه روبرو هستیم، گفت: ما دارای ۲ دسته امام هستیم، بر اساس آیه ۷۳ سوره انبیا، امامان حق که به راه حق و حقیقت امر می‌کنند و امامان باطل بر اساس آیه ۴۱ سوره قصص که دعوت کننده به آتش و کفر هستند.

همایش انتظار و امام رضا(ع) به سوی ظهور در چهارمین شب برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری "آه و آهو" از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با آیین تجلیل از پدر شهیدان موحد رستگار و یکی از چهره‌های مبارزاتی انقلاب، مداحی و تبرک مخاطبان جشنواره به پرچم‌های متبرک حرم های مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، اباالفضل العباس(ع) و حضرت رقیه(س) در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان برگزار شد.

گفتنی است رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی "آه و آهو" کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که هر سال در دهه کرامت، در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت‌مدار کاشانی و به همت موسسه خادمان حضرت رضا(ع) در کاشان برگزاری می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha