پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده از وضعیت معیشتی عالمان دینی استان کردستان که در نهایت سادگی زندگی می‌کنند، مطلع بوده و می‌طلبد که به آنان کمک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دراستان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با بیان اینکه کمیته امداد استان رضایتمندی بسیار بالایی میان مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: ۱۶۸ هزار نفر از جمعیت کردستان تحت پوشش کمیته امداد و ۶۸ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه از جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری استان، ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار نفر بیکار و یک سوم جمعیت وضعیت معیشتی مناسبی ندارند، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت حمایت از افراد نیازمند کردستانی انجام شده اما باید بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ارتباط با اقشار جامعه و مردم در همه سطوح و تکریم علمای دینی را یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب خود عنوان و تصریح کرد: انتظار می‌رود اعتبارات ویژه به صندوق امداد ولایت کردستان اختصاص یابد تا از این طریق، تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شود.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه تاکید کرد و افزود: هم‌اکنون میزان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت ۱۰میلیون تومان بوده که می‌طلبد با توجه به شرایط کنونی اقتصادی، میزان آن افزایش یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه اعتباراتی برای اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره به ماموستایان در نظر گرفته شود، بیان کرد: بنده از وضعیت معیشتی عالمان دینی استان کردستان که در نهایت سادگی زندگی می‌کنند، مطلع بوده و می‌طلبد که به آنان کمک شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: با افتخار و با تمام وجود از برنامه‌ها و اقدامات خیرخواهانه حمایت و استقبال کرده و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha