پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ اختتامیه هشتمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ دبیر هنرهای تجسمی جشنواره هنرآسمانی گفت: جشنواره هنرآسمانی نقش مهمی در ایجاد ارتباط و شناساندن افراد خلاق و هنرمند در حوزه های علمیه به یکدیگر دارد که این می‌تواند منجر به شکل گیری بیان هنری جدید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اختتامیه هشتمین جشنواره هنرآسمانی ابراهیم سلیمانی دبیر کمیته تجسمی این جشنواره به ارائه گزارش عملکردی از هنرهای تجسمی در این رویداد پرداخت.

سلیمانی ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان و عوامل اجرایی این جشنواره گفت: با عنایت مدیر حوزه های علمیه و افزایش رشته های مهارتی حوزه هنری طلاب، امید است شاهد روند رشد هنری در حوزه علمیه باشیم تا از این طریق حوزه بتواند از همه گرایش های هنری و شیوه های بیانی به نحو مطلوب بهره ببرد.

دبیر هنرهای تجسمی جشنواره هنرهای آسمانی، خاطر نشان کرد: امروزه هنرهای تجسمی در تمام زندگی بشر گسترش یافته و شاهد دگرگونی و نقش بی بدیل آن هستیم‌.

وی افزود: رسانه های فرهنگی و هنری زنده و پویا همچون شاخه های مختلف هنرهای تجسمی می‌توانند در رسیدن به اهداف بلند جامعه موثر باشند.

سلیمانی با تاکید بر نقش مهم جشنواره هنرآسمانی بیان کرد: جشنواره هنرآسمانی نقش مهمی در ایجاد ارتباط و شناساندن افراد خلاق و هنرمند در حوزه های علمیه به یکدیگر را دارد که این می‌تواند منجر به شکل گیری بیان هنری جدید شود.

وی وجود دو گروه مخاطب در حوزه را نکته حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: وجود دو گروه مخاطب جوان و سنتی در حوزه های علمیه بسیار دارای اهمیت است، حوزه ها جمعیت انبوهی از مخاطب سنتی را دارند و از سوی دیگر جمعیت جوان که به دنبال دریافت اطلاعات از راه هنرهای تجسمی و رسانه هستند.

سلیمانی در پایان بیان کرد: هیئت داوران هنرهای تجسمی در این جشنواره متشکل از چهره های شاخص حوزوی بودند که داوران در بسیاری از رشته ها دارای جایگاه استادی و درجه هنری بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha