چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
خمیر

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) بندرعباس گفت: دشمن سعی دارد فرهنگ مبتذل و بی‌ارزش غربی را بر جوانان این ملت دیکته کند و متاسفانه مسئولان فرهنگی در قبال فعالیت وسیع دشمن حرکت بسیار کندی دارند.

خانم رودانی‌پور معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با بیان اینکه دشمنان گام به گام در صدد انحطاط فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی هستند، اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا فرهنگ مبتذل و بی‌ارزش غربی را بر جوانان این ملت دیکته کند و متاسفانه مسئولان فرهنگی در قبال فعالیت وسیع دشمن حرکت بسیار کندی دارند.

وی افزود: خدشه وارد شدن به هویت و جایگاه مادران در جامعه، باعث زیان خواهد بود و لذا با استفاده از کارشناسان زبده، توانمند و اسلامی، نیازمند طرح کنترل و مبارزه با بی‌حجابی هستیم.

ردانی پور با اشاره به لزوم نهادینه کردن موضوع حجاب در جامعه، گفت: مسئله حجاب گذرا و یک روزه نیست و لذا لازم است با طراحی برنامه‌های بلند مدت و با ارزش برای سلیقه‌های مختلف، همه توان کشور برای اجرای آن بسیج شود.

وی با بیان اینکه نهی از منکر یکی از بزرگترین فرائض اسلامی است که به فراموشی سپرده شده، مطرح کرد: این فریضه باید هرچه زودتر احیا شود و همانگونه که افراد متدین ملزم به انجام نماز و باقی واجبات اسلامی هستند، لازم است خود را ملزم به انجام امر به معروف و نهی از منکر نیز بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha