دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
فراخوان برترین ایده تبلیغ حجاب و عفاف با عنوان "طراوت"

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری فراخوان طرح "طراوت" با موضوع فراخوان برترین ایده ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خبر داد.

مریم جان جان، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از فراخوان برترین ایده و طرح نوین علمی کاربردی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با عنوان"طراوت"، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که در بعد فردی فریضه و در بعد اجتماعی شاخص جامعه اسلامی بوده است، اظهار داشت: اصل ضرورت عفاف و حجاب در همه ادیان وجود دارد و یک امر فطری است، چرا که اگر نشانه‌های ادوار مختلف تاریخی را بررسی کنیم، در آنها نیز خانم‌ها پوشش کامل دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه، منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که جامعه را از اصل و ماهیت خود دور خواهد کرد، بنابراین همه ما در خصوص عفاف و حجاب دارای وظیفه هستیم و با تذکرات لسانی و مطالبه گری خود، باید موجبات رعایت این فرضیه الهی را در جامعه مهیا نماییم.

وی افزود: فراخوان "طراوت" به منظور دریافت شاخص‌ترین طرح‌های کاربردی عملیاتی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ویژه معاونین فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان همدان می‌باشد که برگزیدگان این فراخوان علاوه بر تجلیل در برنامه‌های شاخص ۱۴۰۱ استان همدان، طرح‌های شاخص مورد حمایت ویژه جهت عملیاتی نمودن در سراسر استان قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مخاطبین این فراخوان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۳۲۴۷ حوزه علمیه خواهران استان همدان و داخلی واحد فرهنگی تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha