پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
طرح تعالی اساتید حوزه

حوزه/ مسئول برگزاری دوره پودمانی طرح تعالی اساتید حوزه گفت: این دوره پودمانی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تداوم طراحی شده است.

حجت الاسلام ضرابی، مسئول برگزاری دوره پودمانی طرح تعالی اساتید حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» به منظور تربیت جامع، متوازن و رسالت‌مدار طلاب شکل گرفت و به صورت دقیق برنامه‌ریزی‌ها انجام و دوره در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تداوم طراحی شده است.

وی افزود: اولین قسمت از سطح مقدماتی دوره امسال در شهر خوانسار به مدت ۸ روز و حدود ۶۰ نفر از اساتید منتخب حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز شده و ادامه این سطح در شهر نراق برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ضرابی با بیان اینکه بعد از آن، سطح تکمیلی و تداوم را با حضور همین اساتید دنبال خواهیم کرد، گفت: این دوره شامل مباحث دانشی، مهارتی، مبنایی و ناظر به مسائل و حل آن و مشکلات تربیتی که لازمه حوزه‌های علمیه است، برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: اساتید بعد از سپری کردن این مباحث به عنوان راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه شروع به فعالیت خواهند کرد که نتیجه و ثمره آن تربیت طلابی است که در تمام ساحات تربیتی، رشد کرده و مربی آنها به همه ابعاد تربیتی توجه خواهد داشت.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha