شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ماموستا قادری

حوزه/ امام جمعه پاوه گفت: زمانی که ما به دستورات خداوند متعال، قرآن کریم و رسول اکرم (ص) بی توجه باشیم نتیجه آن تفرقه و دودستگی بین مسلمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا ملاقادر قادری امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت جهانی و موضع گیری خصمانه دشمنان در مقابل این انقلاب و اسلام برگزاری چنین کنفرانس هایی بسیار ضروری است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: برای حفظ و ارتقاء وحدت در بین مسلمین باید به اعتقادات دیگر مذاهب اسلامی احترام گذاشت و هرگز اجازه ندهیم که حریم ها شکسته شود و خدایی ناکرده به کسی و مذهبی توهین شود و این مهم را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال ۸۸ خویش به استان کردستان به صورت صریح تذکر دادند.

این عالم اهل سنت یادآور شد: مردم اهل سنت با نثار بیش از ۱۶ هزار شهید وفاداری و روحیه وطن پرستی خود را به همگان نشان داده اند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: برگزاری این کنفرانس که اولین دوره آن می باشد می تواند خروجی بسیار خوبی برای ۱۶ استان سنی نشین کشور داشته باشد.

ماموستا قادری در ادامه افزود: با وجود اینکه میلیون ها عالم و روحانی و مکان مقدس همانند مسجد در جهان اسلام داریم، ولی بازهم شاهد جنگ و خونریزی در بین کشورهای اسلامی هستیم که این را باید معلول عدم انسجام مسلمین دانست، بنابراین برای برون رفت از این وضعیت باید وحدت به معنای واقعی در بین مسلمانان تقویت شود.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: زمانی که ما به دستورات خداوند متعال، قرآن کریم و رسول اکرم (ص) بی توجه باشیم نتیجه آن تفرقه و دودستگی بین مسلمین می شود.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: امروز جامعه با مشکلات اقتصادی روبروی است که مردم از دولت انقلابی انتظار دارند که این مشکلات و تورم را حل کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha