پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت الاسلام مهدی کریم زاد

حوزه/ بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته موضوعات مختلفی برای ارائه به مردم در نظر گرفته شده است،  موضوعاتی همچون "زیست مومنانه" ، "جایگاه ایثار در خانواده" ،"مولفه های تقویت روحی و امید" ،  "مواسات" و مباحثی در زمینه مهدویت از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام ماه محرم به آن می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری تشریح برنامه های تبلیغی ماه محرم که در سالن جلسات غدیر دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت امام موسی بن جعفر(ع) گفت: در احوالات امام موسی کاظم(ع) آمده است که هنگامی که ماه محرم فرا می رسد حالات ایشان عوض می شود و غم و اندوه در چهره شان مشخص می شد.وی گفت: در شهر قم ۱۵۰ مبلغ با محوریت کودک و نوجوان در حال فعالیت های تبلیغی در ۵ بوستان هستند و مبلغانی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) مشغول به فعالیت تبلیغی هستند.


وی گفت: دعوت های مردمی زیادی از طریق سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان زندان ها، فرماندهی انتظامی و... برای اعزام مبلغ داشته ایم و هرچقدر به ماه محرم نزدیک می شویم درخواست های تبلیغی از سوی مردم بیشتر هم می شود.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان ساخت: بیش بینی ما این است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ۹هزار مبلغ در قالب ۲۱۰ گروه تبلیغی اعزام شوند و اعزام ها هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی خواهد بود.

حجت الاسلام کریم زاد گفت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته موضوعات مختلفی برای ارائه به مردم در نظر گرفته شده است، موضوعاتی همچون "زیست مومنانه" ، "جایگاه ایثار در خانواده" ،"مولفه های تقویت روحی و امید" ، "مواسات" و مباحثی در زمینه مهدویت از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام ماه محرم به آن می پردازند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت مبلغین در فضای مجازی گفت: مبلغان از طریق شناختی که از محل تبلیغی خود دارند و برای حفظ ارتباط مستمر خود با مخاطبان و عموم مردم محل تبلیغ خود، کانال های مجازی ایجاد کردند تا محتوای تبلیغی در آن قرار بدهند و ارتباط خود را با محل تبلیغ داشته باشند و عموما مبلغین از فضای مجازی غافل نبوده و در این فضا نیز به فعالیت های تبلیغی خود می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha