یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
احمدیان

حجت الاسلام والمسلمین احمدیان گفت: در نمایشگاه «روایت تبلیغ» محصولات پژوهشکده الهیات و خانواده و یک کلان برنامه با نام «پایداری و کارآمدی خانواده» رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها «روایت تبلیغ» در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه، روایتی از فعالیت مبلغین در حوزه های مختلف تبلیغی بوده که توسط جهادگران تبلیغ برای نخبگان فرهنگی، طراحی شده است.

وی افزود: در حقیقت این نمایشگاه یک مدل جدید از فعالیت های تبلیغی برای کنشگران و مدیران فرهنگی ارائه می کند، در این نمایشگاه ظرفیت ها و امکانات دفتر تبلیغات اسلامی در معرض دید عموم گذاشته شده و از همه مجموعه ها و متولیان امر فرهنگی استان برای بازدید درخواست کرده ایم تا ما را دراین روش جدید حل مسائل فرهنگی یاری کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: امکان تعاملات مراکز فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه فراهم شده است، مجموعه ها و مراکز فرهنگی شهر می توانند بعد از بازدید از نمایشگاه «روایت تبلیغ» و آگاهی از ظرفیت های دفترتبلیغات اسلامی، وارد یک تعامل جدی و امضای تفاهم نامه های فرهنگی شوند.

وی افزود: نمایشگاه «روایت تبلیغ» از امروز دوم مرداد تا روز پنج شنبه ۶مرداد ماه ادامه دارد و صبح ها ویژه فعالین و مدیران فرهنگی است، البته منعی برای حضور و بازدید عموم مردم از نمایشگاه نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدیان عنوان کرد: در این نمایشگاه دو رونمایی اتفاق خواهد افتاد، نخست رونمایی از محصولات پژوهشکده الهیات و خانواده که در یکسال اخیر تولید و به چاپ رسیده است، دوم، رونمایی ازیک کلان برنامه با نام «پایداری و کارآمدی خانواده» است که رویکرد و مدل مفهومی ما برای مواجهه با مسائل خانواده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha