شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1036679
۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، لحظاتی پیش با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در سی امین سفر استانی هیئت دولت وارد استان همدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، لحظاتی پیش با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در سی امین سفر استانی هیئت دولت وارد استان همدان شد.

رئیس جمهور پس از ورود به همدان، به شهرستان کبودراهنگ خواهد رفت و ضمن بازدید میدانی از مشکلات این منطقه در اجتماع مردمی این شهرستان حاضر خواهد شد و سپس با بازگشت به همدان، ساعت ۱۱ امروز در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، با مردم همدان سخن خواهد گفت.

افتتاح چند پروژه، دیدار با نخبگان و روحانیون استان و شورای اداری استان از دیگر جلسات رئیس دولت سیزدهم در سفر به همدان خواهد بود.

همچنین در این سفر تعدادی از وزرا رئیس جمهور را همراهی می‌کنند و با حضور در شهر همدان و شهرستان‌های استان به بازدید میدانی و گفت‌وگو با مردم خواهند پرداخت.

رئیس جمهور وارد همدان شد+ جزئیات سفر

مردم استان همدان برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود می‌توانند ضمن تماس با شماره ۱۱۱، سامانه ارتباطات مردمی، می‌توانند به صورت حضوری در محل برگزاری میزهای خدمت حاضر شوند.

رئیس جمهور وارد همدان شد+ جزئیات سفر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha