پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
رئسسی

حوزه / رئیس جمهور در بدو ورود به همدان گفت: باید از مردم شهرستان‌های مختلف استان عذرخواهی کنم که با توجه به مدت زمان کم سفر امکان بازدید از همه شهرستان‌ها برای ما وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز در بدو ورود به استان همدان با اشاره به اینکه استان تاریخی و تمدنی همدان، یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان این خطه است، اظهار داشت: وجود هشت هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر برای بنده و دولت افتخاری است که امروز توانستیم عرض ادبی داشته باشیم خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همدانی.

وی افزود: استان همدان، مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است که نه خود استان و کشور بلکه جهان اسلام از پرتو شخصیت عظیم آنها فیض برده‌اند و وجودشان تاثیر گذار بوده است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان همدان، می‌توان به بحث کشاورزی، گردشگری و شرایط معدنی آن اشاره کرد.

وی افزود: متاسفانه این ظرفیت‌ها با مشکلاتی همراه هستند که امیدواریم با توجه به وجود نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیل کرده موجود در همدان، شاهد برطرف سازی آن باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و جمع آوری نظرات نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس و علما، مصوبات سفر در شورای اداری استان به اطلاع مردم و رسانه‌ها خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مدت زمان سفر یک روزه و کوتاه است، یادآور شد: بنده باید از مردم شهرستان‌های مختلف استان عذرخواهی کنم که با توجه به مدت زمان کم سفر امکان بازدید از همه شهرستان‌ها برای ما وجود ندارد و ان‌شاءالله در سفرهای آتی در خدمت مردم دیگر شهرستان‌های استان همدان خواهیم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha