یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی، گفت: منبر حسینی باید به نقش خود در مقابله با دیپلماسی استکبار جهانی در سیاست جدید خود علیه ما، عمل کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در چهاردهمین همایش سالانه مبلغین که در حسینیه فاطمیه الکبری در نجف برگزار شد، گفت: منبر حسینی باید به نقش خود در مقابله با دیپلماسی استکبار جهانی در سیاست جدید خود علیه ما، عمل کند.

وی در این همایش در خصوص نهضت حسینی و نقش آن در مقابله با دیپلماسی معنوی استکبار مطالبی بیان کرد و گفت: ما امروز وارد یک ضد حمله شده ایم و دین و تشیع در سرتاسر جهان در حال انتشار است، لذا دشمن مستکبر دیپلماسی جدیدی را با عنوان دیپلماسی معنوی را در پیش گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی تأکید کرد: نهضت حسینی و منبر حسینی باید به وظیفه خود در مقابله با این دیپلماسی عمل کنند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی نجفی فرزند آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف در این همایش با بیان اینکه تبلیغ وظیفه انبیا و پیامبران است، افزود: ما باید در انجام این امر و تشویق مردم به التزام به شعائر از جمله مفاهیم والا تلاش کنیم.

وی افزود: باید از این مناسبت ها و تجمعات برای جذب مردم به سوی دین و امر به معروف و نهی از منکر و تشویق آنان به التزام به شعائر و وظایف در قبال خود و خانواده های شهدا استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی در پایان بر اهمیت توجه به جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: این گروه نقش مهمی در استمرار و بقای احیای ذکر اهل بیت (علیهم السلام) دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha