شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ایمانیه

حوزه/ استاندار فارس با بیان اینکه تشییع پیکر شهید اسکندری فرصت مناسبی است که چهره واقعی شیراز در بحث سومین حرم اهل بیت(ع) به نمایش گذاشته شود، گفت: این استان ۱۵ هزار شهید دارد و معرفی شهدایی مثل شهید سلطانی و شهید دوران شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مراسم تشییع پیکر شهید اسکندری که در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در روز تشییع شهید اسکندری چهره واقعی اسلامی فارس و شیراز دیده شود، اظهار کرد: لازم است قرارگاهی پیرامون این موضوع شکل گیرد و هر موضوعی پیش آمد هماهنگی ها مشخص شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه تشییع پیکر شهید اسکندری فرصت مناسبی است که چهره واقعی شیراز در بحث سومین حرم اهل بیت(ع) به نمایش گذاشته شود، اضافه کرد: این استان ۱۵ هزار شهید دارد و معرفی شهدایی مثل شهید سلطانی و شهید دوران شکل گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه عاشورا و شهادت بیمه ای برای اسلام و شیراز است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امام حسین (ع) نماز ظهر عاشورا را به صورت باشکوه برگزار کردند، تشییع کنندگان باید پس از تشییع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور یابند و نماز ظهر عاشورا باید به صورت باشکوه برگزار شود و عاشورا و شهادت بیمه ای برای اسلام و شیراز است و می تواند این شهر را از مشکلات ایمن کند.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: امام حسین (ع) و شهید اسکندری و خانواده شهدا نیازی به ما ندارند و ما هستیم که نیاز داریم که شهدا و امام حسین (ع) به ما نگاه کنند تا زندگی ما تغییر کند و رنگ عشق الهی بگیرد.

وی افزود: نگاه شهدا و امام حسین (ع) می تواند زندگی ما را متحول کند، هر کسی برای تشییع شهید اسکندری نیامد خودش ضرر می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha