پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مرحوم محمدتقی انصاریان

حوزه/ نمایندگان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات با حضور در منزل مرحوم انصاریان، درگذشت این فعال و ناشر عرصه بین‌الملل را به خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نمایندگان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات با حضور در منزل مرحوم انصاریان، درگذشت این فعال و ناشر عرصه بین‌الملل را به خانواده وی تسلیت گفتند.

بر اساس این گزارش:در پی درگذشت آقای محمد تقی انصاریان خوانساری، هیئتی از طرف دفتر نمایندگی استان قم، حجت الاسلام جهانگیری و حجت الاسلام مشکی مشاور عالی و هیئت همراه با حضور در منزل وی، ادای احترام کردند.

وی ضمن عرض تسلیت خدمت بازماندگان و خانواده انصاریان، پیام ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور را خدمت برادر و فرزند وی، ابلاغ کردند و از زحمات مرحوم انصاریان در راه حفظ و نشر آثار و کتب اسلامی که به زبان های مختلف ترجمه و منتشر شده، قدردانی کردند.

همچنین در این دیدار محمد حسین انصاریان فرزند مرحوم انصاریان، دغدغه های پدر بزرگوارشان را در این سالها بیان کرد و یادآور شد، آن مرحوم تا آخرین لحظه کتاب هایی که در زیر چاپ بود را پیگیری می کرد و از جمله کتاب های اسلامی و کتاب هایی که به معرفی مشاهیر و همچنین کتاب هایی که به معرفی قبایل و طوایف مختلف شهر مقدس قم می پرداخت از جمله آثار و اقدامات این بزرگواربود.

مرحوم حاج محمد تقی انصاریان از پیشکسوتان و پیشگامان ترجمه و نشر معارف اهل بیت(ع) به زبان‌های مختلف جهان بودند.که بیش از نیم قرن در آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام در زبان های مختلف تلاش کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha