یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
طرح شهید شاملو

حوزه/ مسابقه رسانه ای به مناسبت هفته دولت با عنوان طرح شهید شاملو در استان مرکزی همزمان با هفته دولت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اطلاعیه ای از برگزاری مسابقه رسانه ای به مناسبت هفته دولت جمهوری اسلامی ایران (طرح شهید شاملو) با موضوع انعکاس اخبار و دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم در استان مرکزی خبر داد.

این مسابقه در رشته های گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس خبری، مصاحبه و... برگزار می شود.

محورهای موضوعی طرح شهید شاملو در بخش های مختلف اقتصادی، زیرساختی، صنعتی و تولیدی، عمران و شهرسازی، کشاورزی، فناوری های ارتباطی، فرهنگ، هنر و گردشگری، دانش بنیان، اصلاحات اقتصادی و … عنوان شده است.

علاوه بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،اداره کل روابط عمومی استانداری،سازمان بسیج رسانه استان و انجمن سینمای جوانان استان مرکزی در تدارک طرح شاملو در حال تلاش هستند.

ایجاد شور و شوق رسانه ای جهت پرداختن به دستاوردها و خدمات دولت، تبیین اهداف و دستاوردهای دولت برای عموم مردم، نخبگان و صاحب‌نظران، تولید محتوای حرفه ای رسانه ای در خصوص دستاورد های دولت و ایجاد انگیزه و امید در مردم از اهداف این طرح است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه مسابقه به آدرس سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ارسال کنند.

markazi.farhang.gov.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha