پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌‌الاسلام سالک

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: آیت الله ناصری فقیهی عمیق و محدثی قوی در قرن حاضر بود و ما یکی از شیفتگان قولی، فعلی و عملی به امام زمان(عج) را از دست دادیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با عرض تسلیت ارتحال آیت‌الله ناصری به پیشگاه امام‌زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی، بیت ایشان و مردم اصفهان گفت: این استاد اخلاق و عالم سیر و سلوک و عرفان شخصیتی بارز داشت.

وی افزود:آیت الله ناصری فقیهی عمیق و محدثی قوی در قرن حاضر بود و ما یکی از شیفتگان قولی، فعلی و عملی به امام زمان(عج) را از دست دادیم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تبیین ابعاد شخصیتی این عالم وارسته، ادامه داد: ساختار شخصیتِ توحیدی آیت الله ناصری در متن حوزه‌های علمیه و با تلمذ در محضر اساتید بزرگی در نجف از جمله آیت الله قاضی شکل گرفت.

وی تاکید کرد: آیت الله ناصری با روحیه بسیار بلند عالمانه و مجاهدانه اش در مسیر گسترش فرهنگ اسلام ناب گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین سالک ، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های بارز این عالم ربانی بیان کرد وگفت: درب خانه او همیشه به روی‌همه باز و این عالم پایگاه و پناه همه مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان و طبقه پایین اجتماعی بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت الله ناصری متخلق به اخلاق الهی و انسانی بود که به او قدرت تربیتی برای جذب نیروهای مختلف به‌ویژه طلاب، مردم، دانشجویان و صنوف دیگر داد، تربیتی که برگرفته از فکر و اندیشه و معنویتی که در کلام ایشان منعکس می‌شد .

وی انقلابی بودن را شاخصه دیگر آیت الله ناصری دانست و اضافه کرد: این عالم جلیل القدر از چهره‌های انقلابی بود که از ابتدای انقلاب شیفته امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی بود و در حوادث و آمیختگیِ حق و باطل و فتنه‌ها پشتیبان ولایت فقیه بود و از اسلام و انقلاب دفاع قوی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سالک در پایان به برکات و آثار وجودی حضرت آیت الله ناصری هم پرداخت و گفت: ساخت درمانگاه و مراکز درمانی در شهرهای مختلف از جمله شاهین شهر و میمه و ایجاد و حمایت از مراکز دینی و حوزه های علمیه بخشی از فعالیت های مردمی و معنوی این عالم بزرگوار بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha