چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تشییع

حوزه/ مراسم وداع و تشییع پیکر استاد اخلاق و عالم وارسته آیت الله ناصری درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مراسم وداع و تشییع پیکر استاد اخلاق و عالم فرزانه و وارسته، ناصرِدین، آیت الله محمد علی ناصری با اطلاع رسانی عمومی، از ساعت ۹ صبح از فلکه احمدآباد اصفهان به سمت گلستان شهدای اصفهان برای خاکسپاری آغاز شد.

براساس اعلام استاندار اصفهان سه روز عزای عمومی در اصفهان است و امروز ششم شهریورماه، شهرستان اصفهان و برخوار تعطیل عمومی است .

دو روزی است که خیابان های شهر نصف جهان سیاه پوش شده؛ مردم عالم دوست اصفهان، در ایام محرم سیدالشهدا، عزادار شده و استاد اخلاق خود را از دست داده اند.

چه زیبا است که که از هر مرد و زن، جوان و نوجوان و پیرِ شهر نصف جهان که از شخصیت آیت الله ناصری، سوال می پرسی، این عالم وارسته را شیفته و مشتاق حضرت ولی عصر(عج) می دانند.

به راستی چه خصلتی برای یار امام زمان(عج) بودن از این بهتر که هر کس با نام انسان، به یاد حضرت بقیة الله الاعظم بیفتند.

امروز مردم اصفهان برای همراهی این عالم وارسته و ربانی خود کم نگذاشته و از ساعت های ابتدایی صبح در مسیر تشییع پیکر آن مرحوم ایستاده و هر کس به طریقی در دریای غم واندوه نصف جهان، نقش آفرینی می کند.

زنان چون فرزند مُرده، مردان چون جوان از دست داده، پیران چون همدم از دست رفته شیون و عزاداری کرده و با فریادهایی چون «سلام و درود ای معلم اخلاق»، «منزل جدیدت ناصرِدین مبارک»،«عالم وارسته از دست ما رفته» ..پیکر آیت الله ناصری را بدرقه می کنند.

برپایی موکب های مختلف سیدالشهدا(ع) در مسیر تشییع پیکر این عالم، توزیع عکس های مختلف از این عالِم عامِل،تعریف و تمجید فراوان از زبان آحاد مردم و حضور پرشور وزایدالوصف از حاشیه های این مراسم است.

اخبار مراسم تشییع پیکر آیت الله ناصری درحال تکمیل شدن است....

«نصف جهان» عزادار ناصرِ دین است + عکس

«نصف جهان» عزادار ناصرِ دین است + عکس

«نصف جهان» عزادار ناصرِ دین است + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    2 0
    این تصاویری که گذاشتید، در خور جمعیت میلیونی تشییع جنازه نیست
  • حسن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    با سلام خداوند رحمتش کنه .انشالله