جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حجت الاسلام حمید کریمی

حوزه/ حجت الاسلام کریمی با اشاره به انتشار فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه بیان داشت: تاکنون ۲۷ شماره از این مجله تخصصی به چاپ رسیده و در آن سعی شده است به شبهات روز پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمید کریمی، مسئول نشریه «پاسخ» مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه در اولین کارگاه آموزشی مدیریت شبهه شناسی و گفتمان سازی که به همت این مرکز و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، به برشماری نشریات مختلف مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه پرداخت و تصریح کرد: این مرکز در ابتدا مجله ای با عنوان «صباح» را به تألیف و انتشار رساند که تا ۱۹ شماره چاپ شد.

وی با اشاره به انتشار فصلنامه علمی تخصصی «پاسخ» از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه افزود: این مجله نیز مانند مجله صباح، اما در سطح بالاتری به پاسخ دهی به شبهات می پردازد و تاکنون ۲۷ شماره آن به چاپ رسیده است. در این فصلنامه سعی می شود به شبهات روز پرداخته شود.

حجت الاسلام کریمی بیان داشت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه اخیراً مجله ای را با موضوع «شبهه» راه اندازی کرده است که در آن به ابعاد مختلف شناختی شبهه و راهکارهای مواجهه با آن پرداخته می شود.

وی گفت: همه طلاب و مجموعه های حوزوی باید به گفتن و نوشتن در سطوح مختلفی همچون کتاب، رساله، مقاله و یا حتی یادداشت عادت کنند.

مسئول نشریه «پاسخ» مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه در پایان اظهار کرد: تسریع در پاسخ گویی به شبهات در مدل های مختلف عرضه، یکی دیگر از موارد ضروری در مواجهه با شبهات است که می بایست طلاب و روحانیون به کسب مهارت های مرتبط با آن بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha