پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ رئیس و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، احکام مسئولیت تشکیل این شورا در حوزه علمیه خواهران استان یزد را به حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی اعطا کردند.

مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: نشست مشترکی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد وهیئت همراه به منظور تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر مدارس علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

وی حمایت از ایده های بانوان طلبه و گروه های تئاتر و سرود حوزه خواهران برای ترویج امر به معروف را از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خواستار شد و افزود: تا کنون دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه علمیه خواهران استان یزد به صورت تئوری و بدون بخش مهارتی، کارگاهی و میدانی آن برگزار شده است و امیدواریم این بخش در دوره های جدید اضافه شود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه خواهران استان در این نشست مشترک، با خیر مقدم به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، با اشاره به اقدامات بانوان طلبه در زمینه ترویج عفاف و حجاب و نیز امر به معروف و نهی از منکر، سخنان کوتاهی را بیان کرد.

حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با گرامیداشت ایام حزن و اندوه ماه صفر اظهار داشت: بانوان طلبه یزدی از ظرفیت بالایی در فرهنگ سازی و ترویج آموزه های دینی برخوردارند و در سطوح دو تا چهار درسراسر استان مشغول به تحصیلند.

حجت الاسلام زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر هم از آماده شدن احکام اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان شامل رئیس، دبیر و اعضای شورا خبر داد و گفت: بزودی حکم مسئولان این شوراها با حضور در هر یک از ادارات استان به اعضا اعطا می شود.

در ادامه این نشست، شوقی‌زاده سرپرست معاونت علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان یزد از برگزاری اولین دوره‌ آموزش عمومی فریضتین با موضوع نگرشی نو به امر به معروف و نهی از منکر بعد از ماه صفر برای خواهران طلبه خبرداد و افزود: عناوین درسی نیز مشخص شده است.

در پایان این نشست از سوی حجت الاسلام صانعی حکم مسئولیت ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به وی اعطا شد و دبیری شورا هم بر عهده معاونت فرهنگی حوزه خواهران خواهد بود.

شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه خواهران یزد تشکیل شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه خواهران یزد تشکیل شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه خواهران یزد تشکیل شد

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha