شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امور مساجد اصفهان

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در جمع ائمه جماعات نطنز حاضر شد و نظرات، پیشنهادات و مشکلات آنان را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوچکزاده، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان صبح امروز در راستای سلسله نشست ها و بازدید میدانی خود از شهرستان های استان، به شهرستان نطنز رفت و با ائمه جماعات این شهرستان گفتگو کرد.

در این سفر نیم‌روزی مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در جمع ائمه جماعات شهرستان نطنز و حومه حاضر شد و در نشستی صمیمانه نظرات، پیشنهادات و مشکلات ائمه جماعات را در انجام رسالت دینی شنید و به برخی از آنها پاسخ داد.

اهم سؤالات ائمه جماعات شهرستان نطنز پیرامون شیوه انتخاب هیئت امنا در مساجد و روش های گزینش ائمه جماعات برای مساجد، تشخیص عدم صلاحیت افراد برای قبول مسئولیت و ضابطه های قانونی موجود برای اجرای احکام، از سوی مرکز اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام منصور احمدی، مسئول امور مساجد شهرستان نطنز ضمن ارائه گزارشی از تعداد مساجد و فعالیت های آن‌ها، گفت: شهرستان نطنز دارای ظرفیت غنی فرهنگی و مذهبی است و براین اساس نیز علما و طلاب فاضلی در مساجد شهر حضور دارند.

حجت الاسلام محمد یعقوبی، امام جمعه نطنز هم با اشاره به سرمایه های غنی طبیعی شهرستان و معادن متعدد آن، گفت: با وجود درآمد سرشار این شهرستان از طریق معادن منطقه، اما اندک بودجه ای برای فعالیت های فرهنگی و امور مساجد این شهرستان در نظر گرفته نشده و این امر سبب شده که دست متولیان با وجود روحیه غنی فرهنگی، از لحاظ منابع مالی و اعتباری خالی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین کوچکزاده، مدیر اجرایی مرکزرسیدگی به امور مساجد اصفهان در ادامه برنامه ها به همراه دیگر مسئولین حوزوی و اداری شهر به منزل حجت الاسلام سید حسین سید موسوی از روحانیون پیشکسوت شهر خالدآباد شهرستان نطنز رفتن.

مسائل و مشکلات مساجد و ائمه جماعت شهرستان نطنز بررسی شد

مسائل و مشکلات مساجد و ائمه جماعت شهرستان نطنز بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha