چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
کد خبر: 1043302
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
ورزش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در نشستی با رابطین ورزش مدارس علمیه به بررسی پیشنهادات ورزشی طلاب پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد امروز در نشستی با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و رابطین ورزشی مدارس علمیه، طرح‌های پیشنهادی شش ماهه دوم سال‌ جاری را بررسی کرد.

وی با بیان این مطلب که ورزش‌های همگانی به عنوان ورزش محوری حوزه علمیه یزد تعیین و کمیته طلاب در هیئت ورزش‌های همگانی تشکیل شده است، اظهار داشت: از مزیت ورزش‌های همگانی، پرداختن عامه مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است که از جمله این ورزش‌ها دوچرخه سواری، کوهپیمایی، دو میدانی و ورزش‌های بومی و محلی است.

وی افزود: همایش پیاده روی روحانیون و طلاب امسال نیز برگزار و زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی راد ضمن بیان فعال بودن حوزه یزد در دو ورزش داژبال و کونگ فو، گفت: ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک خبرهای خوشی از صعود طلاب ورزشکار حوزه علمیه یزد در ورزش استان و کشور خواهیم شنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه یزد در اکثر رشته‌های ورزش، دارای مربی از بین طلاب و روحانیون با مدرک رسمی مربیگری می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha