پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1043589
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
راهپیمایی جاماندگان اربعین در بیرجند

حوزه/ رئیس شورای هیئات مذهبی فارس از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد.

رضا محمدیان رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در شیراز در روز اربعین، اظهار داشت: مراسم عزاداری و تجمع هیئات مذهبی در روز اربعین حسینی با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری در روز اربعین در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور عزاداران و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم صبح روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس، یادآور شد: مراسم سوگواری ویژه اربعین به همت ۷ هزار هیئت مذهبی در سه الی چهار شب آخر منتهی به اربعین به صورت گسترده در تمام نقاط استان فارس برگزار می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه هیئات مذهبی فارس برنامه‌های مفصلی هر ساله برای دو دهه آخر صفر برگزار می‌کنند، یادآور شد: همه این برنامه‌ها در راستای بزرگداشت اربعین حسینی و همچنین ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی عنوان کرد: در روز اربعین حسینی مراسم‌ سوگواری به صورت محله‌ای با محوریت مساجد یا بقاع متبرکه در تمام نقاط استان برگزار می‌شود، اما محوریت این مراسم در شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha