یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1043991
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰
سلبریتی ها

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: الگو شدن سلبریتی ها همانند بازیگران، ورزشکاران و... به نوعی باعث سلبریتی زدگی نسل جوان شده است.

حجت الاسلام رضا هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که نسل نوجوان و جوان امروز ما با آن روبروست فضای مجازی و وابستگی شدید این نسل به این موضوع می باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسی نمی تواند منکر تاثیرات شگرف و مثبت فضای مجازی در زندگی روزمره باشد، ولی با این وجود باید اذعان کرد که هنوز نحوه استفاده از فضای مجازی در جامعه ما نهادینه نشده است و استفاده درست و مفیدی از آن نمی شود.

وی به گرایش برخی از جوانان به سلبریتی ها در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی به صورت فشرده و البته جامع دیتا و اطلاعات زیادی که در دهه های گذشته برای به دست آوردن آنها نیازمند ماهها تلاش بودیم را در کمترین زمان ممکن در اختیار ما قرار می دهد، ولی باید گفت که برخی از جوانان از اطلاعات بی ارزش و بعضا منفی این فضا استفاده می کنند.

حجت الاسلام هدایتی عنوان کرد: از سوی دیگر الگو شدن سلبریتی ها همانند بازیگران، ورزشکاران و... به نوعی باعث سلبریتی زدگی نسل جوان شده است، لذا باید به معنای واقعی و عملی هرچه سریعتر مقابل این پروسه خطرناک بایستیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: نباید داشته های فرهنگی که می تواند عناصر ضدفرهنگی را خنثی کنند را در گوشه ای رها کنیم؛ امروز با استفاده از دین و فرهنگ می توان فضای مجازی را ساماندهی و حتی به سود جامعه خودمان مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نخبگان بسیاری در بحث فضای مجازی در کشور داریم که باید آنها را به میدان آورد، امروز میدان نبرد همان میدان جنگ نرم و فرهنگی است، جوان ایرانی توانایی این را دارد که به علم خود در مقابل دشمنان این انقلاب در فضای مجازی و... کارنامه موفقی از خود ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha