چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حسن محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: حرکت و جنبش فرهنگی در ارومیه از سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، جلسه هماهنگی برنامه های مذهبی ارومیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف پیاده روی جاماندگان اربعین، عصر یکشنبه با حضور جمعی از هیئات مذهبی در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در این نشست با تجلیل از عوامل برگزاری مراسم جاماندگان اربعین، اظهار داشت: حضور، کمک، مدیریت و احساس وظیفه هیئات مذهبی در اربعین امسال در ارومیه حماسه ای به یاد ماندنی آفرید و حرکتی را رقم زد که‌ در تاریخ ارومیه بی نظیر بود.

وی اظهار کرد: حرکت و جنبش فرهنگی در ارومیه از سال گذشته شروع شده و بسیاری از کارهایی که در این یک سال اجرا شده نظیر مراسم غدیر خم، یوم العباس و پیاده روی جاماندگان اربعین در نوع خود بی نظیر است که نتیجه اخلاص حسین‌چی های ارومیه می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه اضافه کرد: حضور و حرکت مردمی و فعالین هیئات مذهبی بالاتر از توقع عمومی بود و اداره تبلیغات اسلامی ارومیه هر کمکی در جهت رونق بخشی به مراسم های دینی لازم باشد انجام خواهد داد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب شاهد حرکت ها و برخی فعالیت های کم نظیر در کشور خصوصا ارومیه هستیم که نمونه آن‌ اربعین امسال در عراق، ایران و ارومیه بود و باید تلاش کنیم مراسم جاماندگان اربعین در سال‌های آتی بهتر از این برگزار و به یک الگوی کشوری تبدیل شود.

حجت‌الاسلام محمدی عنوان کرد: شهر ارومیه مستعد برگزاری برنامه های فرهنگی و حرکت‌های ناب دینی است و می توان با همفکری و تضارب آراء و تقسیم مسئولیت‌ها برنامه های زیبایی را در طول سال برگزار کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha