پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری خطاب به مدعیان دروغین حقوق بشر غربی گفت: روزی که کردستان آماج حمله دشمنان بود، شما کجا بودید؟ چه کسی از زن کُرد دفاع کرد؟‌ شما یا جمهوری اسلامی؟ شما یا جوانان غیور و مذهبی ایران اسلامی؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه چغادک با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: در قضیه اخیر می‌بینیم که چه جنگ رسانه‌ای بزرگی به راه انداختند تا کشور را به آشوب و اغتشاش بکشند. کسانی که هیچگاه با ملت ما همراه نبوده‌اند و همیشه با دشمنان ما همراهی کرده‌اند و روزی که دشمنان ملت ایران با تسلیحات مختلف شیمیایی و غیر شیمایی، مردم کرد و لر و عرب و عجم ما را قتل عام می‌کردند و به زن و مرد و پیر و جوان ما رحم نمی‌کردند.

امام جمعه چغادک افزود: رسانه‌های شیطانی، پادو و عمله و مزد بگیر استکبار و در جهت اهداف شیطانی آنها بودند. امروز هم به بهانه فوت یک خانم از شهروندان جمهوری اسلامی، معرکه گرفته‌اند و کشور را به آتش می‌کشند. آیا شما طرفدار حقوق بشر هستید؟! حاشا و کلا که شما ذره‌ای دلتان به حال بشر و حقوق بشر بسوزد. آیا شما طرفدار حقوق زن هستید؟ حاشا و کلا که شما دلتان ذره‌ای به حال زنان و دختران ما بسوزد. طرفدار حقوق بشر و حقوق زن، هزاران شهید عزیزی بودند که خونشان را نثار کردند تا زن ایرانی در امان بماند. روزی که کردستان آماج حمله دشمنان بود، شما کجا بودید؟ چه کسی از زن کرد دفاع کرد؟‌ شما یا جمهوری اسلامی؟ شما یا جوانان غیور و مذهبی ایران اسلامی؟

وی بیان کرد: در قضایای اخیر، اغتشاشگران بار دیگر نشان دادند که به هیچ چیزی رحم نخواهند کرد؛ نه به مردم عادی رحم می‌کنند، نه به زنان رحم می‌کنند، نه به حجاب و چادر رحم می‌کنند، نه به پلیس و نیروهای حافظ امنیت، نه به پرچم ملی رحم، نه به اموال عمومی رحم،، نه به آمبولانس حمل مریض رحم می‌کنند، نه به قرآن و مسجد. به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند و حاضرند همه چیز را با وحشی‌گری از بین ببرند. این شیوه‌ی همیشگی گروهک منافقین و داعشی ها بوده و هست.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: به دشمنانی که پشت این قضایا و پشت صحنه قرار دارد می‌گوییم شما در این چهل و چند سال، نظام جمهوری اسلامی را با حملات و توطئه‌های پیچیده و گوناگون سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی مورد امتحان قرار دادید و دیدید که این نظام نه تنها از پای در نیامد، بلکه روز به روز قوی‌تر و مستحکم تر شد، امروز هم ملت ایران شما را بیش از گذشته شناخته است و می‌بینید که با اغتشاش آفرینی شما همراه نمی‌شود و بار دیگر خیالات واهی و خام شما را به شکست می کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha