جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 1045145
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تصاویر / راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اینکه عده‌ای اراذل و اوباش با صحنه‌گردانی آمریکای جهان خوار و استکبار در خیابان‌ها باشند، طبیعتا تعدادی فریب خورده بودند که تابع احساسات خود هستند، اما امروز دیگر صف مردم از صف آنها جدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در حاشیه راهپیمایی مردم ولایتمدار اهواز علیه آشوبگران، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در همه صحنه‌ها پیروزمندانه بیرون آمدند، اظهار داشت: مردم هرگاه احساس کنند حضورشان در صحنه‌ها می‌تواند سبب تقویت دین اسلام و نظام باشد، در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای اراذل و اوباش با صحنه‌گردانی آمریکای جهان خوار و استکبار در خیابان‌ها باشند، طبیعتا تعدادی فریب خورده بودند که تابع احساسات خود هستند، اما امروز دیگر صف مردم از صف آنها جدا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: مردم ایران اسلامی به میدان آمده‌اند و ضمن محکومیت به قرآن کریم و اهل بیت(ع)، هرگونه هتک حرمت به نیروی انتظامی و امنیتی را محکوم کردند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم اهواز هر کجا احساس کنند که باید در صحنه باشند، حضور پیدا می‌کنند، گفت: فردا دوم مهرماه نیز ساعت ۱۷ از میدان شهدا راهپیمایی دیگری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha