جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از مردمی ترین نظام های تاریخ جهان است که عملکرد قوای سه گانه نظام در سطوح مختلف در ارائه خدمت به مردم، گواه این مطلب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد شب گذشته در دیدار با دکتر سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در وزارت کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مردمی‌ترین نظام‌های تاریخ جهان است، اظهار داشت: عملکرد قوای سه گانه نظام در سطوح مختلف در ارائه خدمت به مردم، گواه این مطلب است.

وی با اشاره به اینکه شوراها و شهرداری‌ها باید تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی بکار گیرند، افزود: شهرداری‌ها و شوراها باید با تمام توان در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سال گذشته در جلسات متعدد با استاندار وقت، مشکلات شهرداری‌ها و شوراهای شهر را مطرح کردم، خاطر نشان کرد: در کنار آن، ائمه جمعه نیز در تریبون نماز جمعه بارها از مردم درخواست داشتند تا عوارض شهرداری را به موقع پرداخت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه باید برای تحقق این مهم، آموزش‌های لازم به مردم ارائه شود، یادآور شد: آموزش، کیفیت بخشی را به دنبال خواهد داشت و در اجرای قوانین بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها از جمله بدهی و تاخیر در پرداخت حقوق‌ها، یادآور شد: این موارد به یقین در حضور مردم در انتخابات شوراها تاثیر خواهد گذاشت، که باید با آموزش و پژوهش این مشکلات حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha