یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در دیداری با خانواده شهدای روحانی سیادت پناه و قاسم‌ پور هدایای رهبر معظم انقلاب را تقدیم آنها کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام تقی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند امروز در دیدار با خانواده دو شهید روحانی در مرند، اظهار داشت: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند و دست از رسالتشان بر نداشتند.

وی افزود: خانواده شهدا از تمام هستی و سرمایه دنیایی خود برای حفظ اسلام و کیان ایران اسلامی گذشتند و حق بزرگی برگردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام تقی زاده با بیان اینکه شهدا سند افتخار کشور هستند، گفت: شهدای بزرگ طلبه و روحانی به عنوان افتخار عالم اسلام، دنیایی از افتخارات را آفریدند.

وی بیان کرد: خانواده‌های شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند و تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهاد گونه گام بر می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha