جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شاهین دژ

حوزه/ عبدلی گفت: در اتفاقات اخیر ملت ایران ثابت کرد که پای دین، کشور، ناموس، عفت و حیای زنان و بانوان ایرانی می ایستد و با جانشان از آنها دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رقیه عبدلی امروز در مراسمی که به مناسبت ایام آغاز امامت امام زمان (عج) در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: امام زمان (عج) باید محور زندگی همه ما علی الخصوص طلاب باشد، همان طور که در زیارت آل یاسین بیان شده است، میزان در همه لحظات زندگی ما باید امام زمان علیه السلام باشد.

وی اضافه کرد: اگر معیار سنجش اعمال ما رضایت امام زمان علیه السلام باشد و در همه کارها و رفتارهای خودمان امام حضرت را معیار سنجش اعمالمان قرار دهیم جامعه به سوی مدینه فاضله و جامعه موعود پیش خواهد رفت و در واقع قدمی برای برپایی حکومت جهانی موعود برداشته‌ایم.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان اسلام مخصوصا در اتفاقات اخیر کشور کم رنگ کردن صبغه الهی در میان امت اسلامی بود و تلاش داشتند جوانان و نوجوانان را با طرق مختلف از جمله فضای مسموم مجازی و تطمیع و ایجاد هیجانات کاذب روانی از دین و دینمداری گریزان کرده و به سوی ابتذال بکشانند که با لطف الهی و با راهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت و نیز همیاری و همکاری مسئولین و مردم این فتنه نیز در نطفه خفه شد.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با ایجاد فتنه، قدرت و پیشرفت نظام اسلامی را کم رنگ نشان دهد. خون شهدا درخت انقلاب را آبیاری کرده است و ان شاءالله این پرچم مقدس به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ اظهار کرد: در اتفاقات اخیر ملت ایران ثابت کرد که پای دین، کشور، ناموس، عفت و حیای زنان و بانوان ایرانی می ایستد و با جانشان از آنها دفاع می‌کند.

وی در پایان گفت: با تأسی به اهل بیت علیهم السلام و با بالابردن کیفیت آموزشی و تهذیبی در حوزه های علمیه بهتر می‌توان به علم و تهذیب دست یافت.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha