پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ پیش همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق پیش از ظهر امروز در پیش نشست همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، درباره برگزاری همایش اظهار کرد: در گذشته همایش به صورت استانی و منطقه ای برگزار شده است، از این رو سومین همایش به صورت ملی در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» عنوان کرد: هیئت علمی در تعیین موضوعات تلاش های بسیاری را انجام داده اند، فرصت ارسال آثار تا ۳۰ شهریورماه بود اما بنا به درخواست طلاب و روحانیون فرصت تمدید آثار تا پایان آذرماه تمدید شده است.

به گفته مدیر مدرسه علمیه منصوریه ضمن قدردانی از فعالیت های افرادی که در سال های گذشته در برگزاری همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» تلاش کردند، گفت: بیش از ۴۰ نفر از طلاب در برگزاری همایش اختتامیه تلاش کردند امروز نیز به پاس قدردانی از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

وی مطرح کرد: بهمن ماه سال جاری اختتامیه همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» را خواهیم داشت؛ امیدواریم بتوانیم یک همایش درخور برای حوزه امام زمان(عج) داشته باشیم.

دبیر علمی همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» خاطرنشان کرد: موضوع ویژه همایش امسال سیره علمای فارس در احیا تفکر انقلابی ونقش امام زادگان فارس در احیا تفکر انقلابی قرار داده شده است که جهت مقالات برگزیده در این ۲ موضوع ویژه‌ هم‌ جوایزی ویژه دیده شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» در دو عرصه علمی پژوهشی و هنری خواهد بود، گفت: در قسمت علمی جمع آوری مقالات را خواهیم داشت و در عرصه هنری نیز فعالیت در رشته های شعر، داستان، روایت، خاطره، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و نرم افزار خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha