شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
پیامبر

حوزه/ تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود داشته باشد نبرد نیز وجود دارد و نباید توقع داشت که روزی فرارسد که هیچ گونه دشمنی و بهانه جویی از سوی دشمنان نباشد، بلکه ما باید خود را بیش از پیش قوی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حججی واقف مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) پردیسان در مراسم جشن سالروز ولادت حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق(ع) که در نمازخانه این مدرسه علمیه برگزار شد در سخنانی گفت: طبق روایت مشهور شیعه پیامبرگرامی اسلام(ص) در سحرگاه هفدهم ماه ربیع الاول عام الفیل در مکه مکرمه دیده به جهان گشودند.

وی افزود: در زمان ولادت نبی مکرم اسلام(ص) وقایع و حوادثی به وقوع پیوست که همه مردم عالم فهمیدند اتفاق خاصی رخ داده است و البته در همان سال نیز لشکرکشی عظیمی برای تخریب کعبه معظم صورت گرفته بود، اما به مشیت الهی شکست خورده بودند و در سوره مبارکه فیل نیز به آن اشاره شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین حججی در ادامه سخنان خود به فطرت انسان اشاره کرد و گفت: طبق آیات شریفه قرآن کریم همه انسان ها بر فطرت خداشناسی و خداپرستی متولد می شوند و شناخت پروردگار متعال و دستورات او همگی ازفطرت پاک انسان ها ناشی می شود.

وی با اشاره به هفته وحدت و لزوم همبستگی امت اسلام گفت: از ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول به ابتکار امام راحل (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شود و امروزه خوشبختانه وحدت و همبستگی خوبی میان شیعه و سنی در ایران وجود دارد که دشمنان اسلام و انقلاب در پی از بین بردن آن است.

واقف مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) پردیسان در پایان سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود داشته باشد نبرد نیز وجود دارد و نباید توقع داشت که روزی فرا رسد که هیچ گونه دشمنی و بهانه جویی از سوی دشمنان نباشد، بلکه ما باید خود را بیش از پیش قوی کنیم و در فتنه اخیر نیز همه شیاطین عالم آمده بودند که این انقلاب اسلامی را از بین ببرند که با هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha