شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1048186
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: در پی مطالبه گری ها و پیگیری های مکرر در خطبه های نماز جمعه پروژه های کمپ فرهنگی ورزشی، سایت اطفای حریق و شبکه فاضلاب و آبرسانی در شهرستان با حضور مسئولان استانی و کشوری فردا (۲۳مهرماه) کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ورزقان ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام صادق(ع) به تبیین اخلاق سیاسی، اجتماعی آن بزرگواران پرداخت و نماز گزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

امام جمعه ورزقان از به نتیجه رسیدن چندین مورد از مطالبه گری ها در خطبه های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در پی مطالبه گری ها و پیگیری های مکرر در خطبه های نماز جمعه پروژه های کمپ فرهنگی ورزشی، سایت اطفای حریق و شبکه فاضلاب و آبرسانی در شهرستان با حضور مسئولان استانی و کشوری فردا(۲۳مهرماه) کلنگ زنی خواهد شد.

حجت الاسلام پورمحمد به بلاتکلیفی این پروژه ها در چند سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه این پروژه ها در چند سال گذشته در بلاتکلیفی به سر می بردند و مردم مومن و انقلابی شهرستان از این بلاتکلیفی گلایه داشتند.

خطیب نماز جمعه ورزقان متذکر شد: امیدواریم این بار به معنای واقعی کلمه عملیات اجرای این طرح ها بعد از کلنگ زنی شروع شود، در غیر این صورت هفته آینده در خطبه های نماز جمعه مورد پیگیری و مطالبه گری جدی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحرکات پیرامون مرزهای شمالی ایران که درصدد قطع ارتباط میان ایران و اروپا است، اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد این فتنه قطع ارتباط جمهوری اسلامی با قاره اروپا بوده و برای کشور از حساسیت بالایی برخوردار است. لذا باید تدابیر روشنی در برابر این تحرکات و فتنه انگیزی ها داشته باشیم.

حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه دشمن سخت در تلاش است جوانان ما را در قالب گروه های تجزیه طلب، جذب و برای برخی مسائل آماده سازی کند، افزود: رژیم صهیونیستی و عربستان با محوریت باکو دنبال فتنه انگیزی هستند ، باید هوشیار بوده چرا که دشمنان تاکنون در جبهه های مختلف از جمهوری اسلامی شکست خوردند و امروز در پی جبران آن شکست ها هستند.

امام جمعه ورزقان به رفت و آمدهای دشمنان به کشورهای همسایه (ارمنستان و آذربایجان) نیز اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته رئیس مجلس آمریکا به ارمنستان و وزرای رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه به آذربایجان سفر کردند و در حال برنامه ریزی برای ایجاد فتنه ای دیگر هستند که به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای مسلح این فتنه نیز خنثی خواهد شد چرا که ما در دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم و برای تثبیت انقلاب آماده ایم میلیون ها شهید دیگر نیز تقدیم کنیم.

امام جمعه ورزقان خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی، گفت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ، آزمون پس دادند و غیرت خود را ثابت کردند، هر کس نزدیک مرزهای جمهوری اسلامی شیطنت کند محکوم به شکست است و با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد

وی همچنین از رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در هفته آینده خبر داد و گفت: نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمالی رزمایشی برگزار خواهد کرد و ما مردم شهرستان از این رزمایش حمایت قاطع می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha